kurdistan HSE

سایت تخصصی ایمنی، بهداشت صنعتی و سیستم های مدیریتی

kurdistan HSE

سایت تخصصی ایمنی، بهداشت صنعتی و سیستم های مدیریتی

تدوین آیین نامه های جدید ایمنی در کارگاهها- خبر گزاری برنا

یک مقام مسوول در گفت و گو با برنا اعلام کرد:

عضو شورای عالی حفاظت فنی و نماینده کارگران در این شورا از تدوین آیین نامه های جدید حفاظت فنی و بهداشت در کارگاهها خبر داد و گفت: تدوین آیین نامه های جدید به افزایش ضریب ایمنی در کارگاهها کمک می کند.

"علی اکبر عیوضی" در گفت و گو با برنا در خصوص برنامه های جاری شورای عالی حفاظت فنی گفت: در حال حاضر شورای عالی حفاظت فنی برای تغییر و به روزرسانی آیین نامه های مربوط به ایمنی و بهداشت کار در کارگاهها برنامه ریزی کرده است.عضو شورای عالی حفاظت فنی اظهار داشت: با توجه به اینکه بسیاری از آیین نامه های مربوط به بهداشت و ایمنی در کارگاهها مربوط به سنوات بسیار دور حتی تا 40 سال گذشته است؛ تغییر و به روز رسانی آنها برای قابل استفاده بودن از برنامه های ما در این شورا است.
عیوضی در بخش دیگری از سخنانش نحوه انجام تغییرات آیین نامه ای را به صورت بازبینی و بازتعریف آنها اعلام کرد و بیان داشت: در حال حاضر آیین نامه های جدید با آخرین استانداردهای جهانی و ملی تدوین می شود.
نماینده کارگران در شورای عالی حفاظت فنی خاطر نشان کرد: هر آیین نامه ای را که مورد بازبینی و تدوین جدید قرار می گیرد، برای اجرا به بنگاهها و کارگاههای تولیدی ابلاغ می شود.
وی اجرای این طرح را حرکت جدیدی دانست که می تواند سهم بسزایی را در کمک به کارگاهها برای کاهش حوادث ناشی از کار و افزایش ضریب ایمنی کارگران در محیط کار داشته باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد