kurdistan HSE

سایت تخصصی ایمنی، بهداشت صنعتی و سیستم های مدیریتی

kurdistan HSE

سایت تخصصی ایمنی، بهداشت صنعتی و سیستم های مدیریتی

گجتی برای ساخت گلوله برفی

ادامه مطلب را کلیک کن

گجتی برای ساخت گلوله برفی

زمستان در راه است.  ورزش های زمستانی و برف بازی که شش ماهی برایمان رویا شده بود کم کم به حقیقت می پیوندد. برای من که همیشه ساخت گلوله برفی زجر آور بود. با پوشیدن دستکش نه تنها دستانم گرم نمی شود بلکه گلوله کردن دانه های برف هم سخت می شود.
اگر شما هم مثل من در نبرد های برفی کند هستید و همیشه مظلوم واقع می شوید برایتان وسیله ای سراغ دارم که این زمستان را با سرعت عمل بیشتری به برف بازی بپردازید تا امسال جبران تمامی گلوله برف هایی را که نا جوانمردانه خوردید و بی پاسخ گذاشتید بکنید.
آنچه که در تصویر مشاهده می کنید یک تفنگ گلوله ساز است. البته از نوع برفی! کافیست برف ها را در محفظه اش بگذارید. در آن واحد برایتان 3 عدد گلوله گرد و خوشکل می سازد و برایتان تا 15 متر هم شلیک خواهد کرد. چی از این بهتر؟! خوشبختانه قیمتش هم کاملا مقطوع است. 30 $ ناقابل

نظرات 2 + ارسال نظر
تینا سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 16:20 http://www.fosh-2008.blogfa.com

سلام دوست عزیز تو وب قبلی لینکت کردم اگه دوست داشتی این وبم رو هم لینک کن منم لینکت میکنم.

رحمانی دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 14:16 http://www.mighat2.blogfa.com

با سلام
با مزه بود ما رو هم تو پیوندات بگذارو حتماً یه سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد